Customer Project Specialist

Ilmoittaja Evondos Oy

Sijainti Salo

Haku päättyy 17.10.2021

Lisätietoja Ninni-Maria Pääkkönen

S-posti ninni-maria.paakkonen@evondos.com

Evondos on Pohjoismaiden johtava automaattisten lääkeannostelupalveluiden tarjoaja. Evondoksen ainutlaatuinen lääkeannostelupalvelu tarjoaa ammattimaisille kotihoito-organisaatioille merkittäviä laatu- ja kustannushyötyjä. Palvelu varmistaa, että kotihoidon asiakkaat saavat oikeat lääkkeet oikeaan aikaan ja oikeana annoksena automaattisesti, mikä parantaa lääkehoidon laatua ja tukee itsenäistä elämää kotona. Teknologiaan perustuva palvelu koostuu henkilön kotiin vietävästä lääkeannostelurobotista, etähallintajärjestelmästä ja lukuisista palveluelementeistä. Evondos-palvelu on käytössä yli 200 kunnassa Pohjoismaissa. Evondos työllistää yhteensä yli 130 työntekijää Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Yrityksen pääkonttori ja tuotantotilat sijaitsevat Salossa.

Evondos sai Great Place to Work® sertifikaatin elokuussa 2021, merkkinä hyvästä työpaikasta.

Oletko kiinnostunut työstä terveysteknologian parissa loistotiimissä? Haluatko olla kanssamme touteuttamassa yhteistä merkityksellistä missiotamme tukea ikäihmisten itsenäistä asumista kotona?

Etsimme joukkoomme nyt Customer Project Specialistia

Customer Project Specialist avustaa Evondos-palvelun käyttöönotoissa asiakasorganisaatioissamme ja tukee asiakkaita sekä asiakasprojektipäälliköitä projektien eri vaiheissa, sekä osallistuu sujuvan prosessin ja ensiluokkaisen asiakaskokemuksen rakentamiseen. Monipuolinen tehtävä sopii hyvin esimerkiksi työuransa alussa oleville henkilöille, alanvaihtajille tai muille osaajille, jotka haluavat oppia lisää projektinjohtamisesta ja hyvinvointiteknologista.

Pääasiallinen työntekopaikka on pääkonttori Salossa, mutta töitä on mahdollista tehdä joustavasti myös etänä. Lisäksi työ sisältää matkustelua.

Tarjoamme sinulle:

  • Dynaamisen työympäristön tulevaisuuden toimialalla terveysteknologian parissa.
  • Merkityksellisen työn, jossa omalta osaltasi varmistat kotihoidon asiakkaille erinomaisen asiakaskokemuksen.
  • Työn osaavassa tiimissä, jossa puhallamme yhteen hiileen.

Tehtävässäsi:

  • Osallistut asiakasprojektien ja Evondos®-palvelun implementoinnin käytännön tehtäviin yhdessä asiakasprojektipäälliköiden kanssa
  • Tuet asiakasprojektitiimejä projektien eri vaiheissa ja avustat henkilöstön koulutuksessa
  • Osallistut hyvien asiakassuhteiden ylläpitämiseen ja varmistat omalla toiminnallasi lisämyynnin.
  • Varmistat erinomaisen asiakaskokemuksen yhdessä asiakasprojektipäälliköiden ja asiakastuen kanssa.

Toivomme sinulta:

  • Asiakaspalveluhenkisyyttä ja proaktiivista työotetta.
  • Erinomaisia viestintä- ja yhteistyötaitoja.’
  • Matkustusvalmiutta (työ sisältää myös matkustelua asiakkaiden luona).
  • Hyviä dokumentointitaitoja.
  • Tarkkuutta ja analyyttisyyttä.
  • Sujuvaa MS Office-järjestelmien hallintaa.
  • Kiinnostusta projektien hallintaa ja johtamista kohtaan
  • Hyvät viestintätaidot suomeksi ja englanniksi, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Mikäli haluat kuulla lisää, Nordic Customer Care Manager Ninni-Maria Pääkkönen vastaa mielellään kysymyksiin sähköpostitse ninni-maria.paakkonen@evondos.com.

Hakuaika päättyy 17.10.2021. Huomaathan, että käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

Lue lisää

Avoimet työpaikat