Ilmoittaja Mediq Suomi Oy
Sijainti Espoo
Haku päättyy 11.4.2022
Lisätietoja Marja Huhtala
S-posti marja.huhtala@mediq.com
Mediq on kansainvälinen terveydenhuollon tarvikkeiden ja laitteiden, sekä niihin liittyvien palveluiden tarjoaja ja markkinajohtaja Pohjois-Euroopassa. Yhtiö toimii 14 maassa ja sen liikevaihto on 1 mrd euroa. Visiomme on olla terveydenhuollon valittu kumppani, kun parannetaan hoitotuloksia ja kehitetään kohtuuhintaista hoitoa ihmisille. Haluamme vaikuttaa terveydenhoidon kehittämiseen monessa maassa. Teemme työtä koko sydämellämme.
Me Mediq Suomi Oy:ssä palvelemme suomalaisia terveydenhuollon ja laboratorioalan ammattilaisia. Olemme Suomen johtava terveydenhuollon sekä laboratorioiden laitteiden ja tarvikkeiden toimittaja. Asiantuntijamme eri erikoisaloilta kouluttavat terveydenhuollon ja laboratorioiden henkilökuntaa tuoden mukanaan uudet menetelmät, edistykselliset ratkaisut sekä laitteet, tarvikkeet ja välineet maailmalta.
Mediq Suomi Oy:ssä toimii yli sata myynnin, asiakaspalvelun, markkinoinnin, oston, logistiikan, taloushallinnon ja teknisen palvelun rautaista ammattilaista.
Haemme Tarjous- ja asiakaspalveluumme asiakaspalvelu assistenttia ajalle 1.5.-31.8.2022
Tehtävässäsi tuet sairaala- ja laboratoriotuotteiden myyntiä ja toimit tärkeänä solmukohtana asiakkaan, myynnin ja toimitusketjun eri toimijoiden välillä. Hoidat asiakaskontakteja koko tuotevalikoimamme osalta ja otat vastuuta asiakkaidemme tilauksista ja myynnistä siihen asti, että tuote on asiakkaalla käytössä. Sinulla on kenties jo kokemusta työskentelystä myynnin tukitehtävissä tai myynnissä, mutta ennen kaikkea olet ehdottoman asiakaspalveluhenkinen ja kiinnostunut kokonaisuuksista, eli koko toimitusketjumme toiminnasta.
Odotamme sinulta
• myynnillistä otetta, sekä halua ja osaamista kohdata asiakas monikanavaisesti – puhelimitse ja erilaisilla digitaalisilla alustoilla
• vuorovaikutustaitoja, organisointikykyä ja taitoa johtaa itse omaa työpäivääsi
• ratkaisulähtöistä, analyyttistä ja huolellista työskentelyotetta ja nopeaa reagointikykyä
• kykyä hoitaa useaa asiaa yhtä aikaa ja työskennellä hetkittäin myös paineen alla
• sujuvaa suomenkielen suullista ja kirjallista osaamista
• hyvää englanninkielen taitoa
Lisäksi tarvitset näitä
• IT-sovelluksissa ja päätetyöskentelyssä olet mukavuusalueellasi, omaksut ketterästi järjestelmiä digitalisoituvassa toimintaympäristössämme ja tulet sujuvasti toimeen MS Officen perusohjelmistojen kanssa. Sinulla on valmiudet oppia myös toimitusketjussamme tarvittavia järjestelmiä (mm. toiminnanohjaus, erilaiset sähköiset tilauskanavat, tikettijärjestelmä).
Nämä luemme eduksesi
• sinulla on kokemusta terveydenhuoltoalalta, myynnistä tai alan tuotetuntemusta
• sinulla on tietoa Suomen terveydenhuollon organisaatioista ja alan toimijoista.
• pystyt kommunikoimaan tarvittaessa myös ruotsiksi
Työpisteesi sijaitsee Mediq Suomi Oy:n pääkonttorissa Espoon Niittykummussa. Mediq Suomi Oy:llä on käytössä tällä hetkellä hybridityömalli ja tehtävässä on mahdollisuus tehdä osittain etätyötä.
Hae tehtävään 11.4.2022 mennessä. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana.